A napi kincsek rohama

Amióta írom a blogot, sokan jegyezték már meg, hogy olykor olyan vagyok, mint egy lesifotós, akinek mindig a kezében a telefon, hogy SOS meg tudjon örökíteni minden (számára fontos) eseményt. Valahogy tényleg így van. A fotózás sosem foglalkoztatott, de a lényeges pillanatok megörökítése már akkor kezdett a mániám lenni, amikor alsós koromban megkaptam az első filmes-tekerős fényképezőmet.

Nem állítom, hogy mindig olyan képeket készítek, amik hasznosak és kivételesen tökéletes minőségűek, de nagyon sajnálnám, ha olyan pillanatokat nem tudnék megörökíteni, amelyek akár 20 év múlva is megsiratnak vagy újra megnevettetnek. Nagyon lassan szántam rá magam a blogírásra, hosszú ideig csak gyűjtögettem a Napi Kincseimet, majd aztán vettem egy nagy levegőt, és megosztottam veletek őket. Azóta is ezt teszem.

Azt nem gondoltam volna, hogy ti is egyre gyakrabban fogjátok elküldeni nekem a ti napi kincseiteket. Imádom olvasni az üzeneteket, amik általában így érkeznek: "nézd Eszti, milyen napi kincset fotóztam neked.." Ilyenkor mindig boldog vagyok, mert keresitek, észreveszitek ti is azon a napon a vicces, vidám, emlékezetes dolgokat!!!!

F. barátnőm idén elküldte nekem T.-vel, a férjével a karácsonyi ajándékot, amit nekem szánt, mert azt hitte, hogy már nem találkozunk addig. Persze arra ő sem számított hogy még aznap elfolyik a magzatvíz és délután a Szülőszoba előtt mosolygunk majd egymásra. Mikor onnan hazaértem, megnéztem, mit rejt az ajándéktáska. Egy doboz volt benne, csodaszép, szolid csipkeszalaggal átkötve. Mikor kibontottam a szalagot, és felnyitottam a doboz fedelét, egy kincseskamra termett előttem. Rajta is volt a dobozon: Eszter kincsei.
A felső fakkokban találtam pasztell lila körömlakkot, üzenetes csokit, masnis, szívecskés és csillogós hercegnős matricát, valamint a Nyilatkozatot, amit viccből F munkahelyi búcsúztatóját küldtem T.-nek. Azt tartalmazza hogy ha F.-nél beindul a szülés, mindenképpen felhív. És ezt a Nyilatkozatot pont akkor kaptam vissza aláírva (!!) amikor valóban aktuálissá vált. Folytatom a doboz tartalmának felsorolását. Werther's Original, gyümölcsös illatú, csillag formájú szappan, tea, és Mikulásos, valamint fenyőfamintás ragasztószalag. A legjobb pedig a levél volt, amit F. írt nekem. A tartalma a barátságról szól, és arról hogy mit jelentenek neki a Napi Kincseim. Majd készített egy listát arról, hogy bennem szerinte mik a kincsek. A kedvencem az volt hogy "Tudom, hogy hiszel a csodákban és az álmaid valóra fognak válni."....


Nagyon jó érzéssel tölt el, hogy F.-en kívül más barátnőm és munkatársam is küld Napi kincseket. R. egy karácsonyi kirakatot örökített meg és küldött el nekem, valamint egy halálosan cuki rénszarvasos zoknit. T.-re, a királylányra sütés közben mosolygott egy szíveske formájú hús, O. pedig szintén a Napi kincsekre gondolt amikor az Angyal utca tábláját fotózta le nekem. K. az utcán talált rá egy igazán motiváló "süt a nap, mosolyogj" krétarajzra, M. barátnőm pedig olykor megjelöl egy-egy régebbi közös fotón, ahol "Kiseszterrel" bálozott. Imádom mindegyiket. Mert tudom, hogy a csodákra nyitott szemmel járnak, akármilyen rossz legyen is a napjuk. 


Még október végén kaptam L.-től egy képet facebookon a Napi Kincsek oldalára egy eperről, ami akkor kezdett érni. Ki ne örülne egy piros epernek a kertjében ősszel??? Pontosan az ilyen és ehhez hasonló üzenetekért érdemes írni a blogot. Ha ma egy ember kincset talál, holnap talán kettő fog. Vagy három. Nem a lájkok száma a lényeg. A kincseké!!!




Címkék: