Kajadömping - avagy hogyan élünk egy hétig ingyen

Most, hogy legnagyobb bánatomra vége a karácsonynak, hazajöttünk D.-vel az albérletünkbe. Előtte körbejártuk a rokonságot, mert sokan szóltak, hogy csomagolnának nekünk valamit a hatalmas ételáradatból. Nem gondoltuk volna, hogy annyi kaját kapunk, amiből jól tudnánk lakatni egy éhező falut is. Vagy amivel nyithatnánk egy éttermet.

Bár dolgoztam egy hónapot étteremben némi zsebpénzért (jó, azért a jatt sokkal több volt mint a mostani fizetésem), de sosem vágytam arra hogy saját vendéglátóipari egységem legyen. Most D.-vel megnyithatnánk a K&K éttermet csupán a karácsonyi menüből készített csomagjainkkal. Az autóban egyetlen centi szabad hely sem maradt, mindenhol hatalmas bevásárlószatyrok voltak, telis tele finom falatokkal. A málhás szamár hozzánk képest balerina volt. 



A szatyrokból, három háztartásból kapott komplett kamrát kipakolva a következő menüsort tudjuk jelenleg felsorakoztatni:

Italok:
Hideg előételek:
Levesek:
Egytálételek:
Husik:
Köretek:
Desszertek:

Nos, a szatyrokat röpke 2 órán keresztül pakoltuk ki, az ételeket szortírozás/csoportosítás/azonosítás után további egy órán keresztül raktuk a hűtőbe és a szekrényekbe. Nagyon-nagyon jó érzés, hogy ennyi mindenünk van otthon, mert ha ezt a sok mindent nekem kellene megfőznöm/sütnöm, talán jövő karácsonyig sem végeznék. Ha kedvem tartja, újra és újra végigehetem az ünnepi menüt, ha pedig holnap csupán egy kis salátát ennék ebédre, rögtön többféle közül is választhatok. Csodálatos érzés!!! Remélem ha majd nekem is lesz gyerekem/unokám, én is rásózhatom a legtöbb olyan kaját, amit három ünnepnap után már a hátam közepére sem kívánok, és aminek ő azért fog örülni, mert legalább egy hétig ingyen svédasztallal dőzsölhet....

Nálatok is gyakori a "csak még ezt vigyétek magatokkal" projekt?



Címkék: