Megkésett hálaadás

A hálaadás nálunk itthon nem ünnep, nem úgy mint az Egyesült Államokban. És bár mi nem adunk hálát, én most mégis szeretném megtenni, mert vannak olyan emberek az életemben, akik nap mint nap újra erőt és vidámságod adnak nekem!!! Ezért szeretném elmondani, hogy mennyire fontosak nekem. Nézzétek el nekem ezt a kis érzelgősséget Karácsony idején.



A Jóbarátok című sorozatot ezerszer végignéztem már, így nincsenek ismeretlen részei előttem. Egyik reggel belefutottam egy olyan epizódba, ahol éppen a Hálaadást ünnepelték, és Monica egy hatalmas pulykával a fején parádézott Chandler albérletében. Valakinek megvan a fejében a jelenet? No, viccet félretéve, sok amerikai filmben láthatjuk, ahogyan a szépen megterített asztal körül ül a család és mindannyian hálát adnak valamiért. Szeretem ezeket a jeleneteket. Szeretem ha pozitívan szemléljük a körülöttünk zajló eseményeket.



Most összeszedem azokat a dolgokat, amikért ebben az évben hálás lehetek. Mivel sok rossz dolog is történt velem, így különösen fontos számomra, hogy a jókra is gondoljak.

Azt hiszem ha akarnék, az idén történt/történő negatív dolgokról hasonlóan hosszú listát tudnék írni. De nem akarok. Úgyis itt vannak nekem. Mégis bízom abban, hogy nincsenek véletlenek és mindig minden megoldódik és jóra fordul. Nem akarok másképp élni. Hálás vagyok azért, amim van!!!
Ti miért adtok idén hálát?


Címkék: