Ami bármikor feltölt boldogsággal

Ha választhatnék egy álommunkát, nem sokat gondolkodnék, rögtön tudnám mi az, amit biztosan egész életemben szívesen és kitörő lelkesedéssel végeznék. Karácsonyboltban dolgoznék. Nem elérhetetlen ez az álom, de jelenleg kicsit nehezen tudnám kivitelezni. Hogy honnan a fenéből jutott most eszembe a karácsony, mikor már a fát is mindenki kidobta ahova csak tudta? Hááát, lehet hogy nem mindenki.....



Anyukáméknál aludtam a múlt héten, és amolyan "családi délutánt" tartottunk. Nagyon boldog voltam, mikor megláttam, hogy nemhogy a karácsonyfát nem szedték le, de kint van még az összes dísz, mütyürke, adventi koszorú, lépcsőkorlát dísz...egyszóval anyukáméknál otthon még karácsony van/volt. Egész este minden fény égett, és a bedugott karácsonyfa mellett aludtam a nappaliban. Olyan érzés volt, mint gyerekkoromban, amikor Szenteste, Karácsony első és második napján azon veszekedtünk öcsémmel, hogy ki aludjon aznap a karácsonyfához közelebb. Csodálatos este volt. Ahányszor csak felkeltem éjszaka, mindig úgy aludtam vissza, hogy a karácsonyfát néztem. Legszívesebben egész életemben minden este így aludnék el. 

Újra feltörtek hát bennem a karácsonnyal kapcsolatos boldog érzések, élmények és pillanatok. Megnézegettem a fotóimat, és felelevenítettem az idei karácsonyboltok felkeresését is. A szentendrei bolt ugyanis télen-nyáron nyitva van, így amikor csak egy kicsit is hiányozni kezd az ünnep, csak fel kell keresnem, és csengőszó mellett nézegethetem a csillogóbbnál csillogóbb díszeket, égősorokat, karácsonyfákat. Megmutatom ezt az üzletet, és a budapestit is, hogy te is odalátogathass, ha kezdesz kifogyni a karácsonyi csodákból:


1, Hubay Ház Karácsony Kiállítás és Szalon

Aki szereti a karácsonyt és szívesen sétálgatna egy karácsonyboltban, az mindenképpen menjen el Szentendrére. Egyszerűen fantasztikus az egész üzlet. Legszívesebben minden napomat ott tölteném. Szikrázó, illatos és az eladók is tüneményesek. Minden milliméteren valódi csodák vannak, akármerre nézek, csupa új dolog tárul a szemem elé. A kiállításon régi karácsonyi díszek is vannak, így felidézhetjük gyermekkorunk karácsonyait is. Az üzletről többet megtudhatsz ITT. Igen, tudom, hogy január közepe van!!!



2, Karácsonybolt, Budapest

Egyik legkedvencebb munkatársammal, R.-rel felkerestük (biztos ami biztos) a budapesti karácsonyboltot is. Engem a benne lévő feldíszített karácsonyfák nyűgöztek le a legjobban, igazi mesebeli hangulatot varázsoltak. Olyat, amilyet akkor érzek, ha a Reszkessetek betörőket nézem, vagy amikor mondjuk esik a hó. Jövőre is biztosan felkeresem, és felvásárolom kb. a fele kínálatot. 


 
Fantasztikus érzés volt újra a karácsonnyal foglalkozni, még akkor is ha csak egy délután volt újra az övé és az enyém. Anyukám pontosan tudta, hogy mekkora örömet szerez nekem, ha ugyanúgy találom a lakást, mint december 24.-én. Főleg hogy az idei nem is volt az a felhőtlenül boldog Szenteste. A mostani átlagos szerda délután mégis az volt... ez igazi, hetekig tartó napi kincs nekem...


Címkék: