Wellness és pihenés Balatonalmádiban - Ramada AURORA Hotel & Resort Lake Balaton

Te kihasználod a kuponos akciókat? Napjainkban már olyan sok van belőlük az interneten, hogy nehéz kiválasztani melyik a leginkább nekünk tetsző. Mi szinte vadászunk a jobbnál jobb lehetőségekre, hiszen nagyon pihentető tud lenni egy hétvége egy szép városban. Hát még a Balatonnál!

Siófok, Keszthely és Balatonfüred is lehetett volna a célpontunk, azonban mi Balatonalmádi mellett döntöttünk. A kuponnal rendkívül kedvező áron jutottunk hozzá a mi tavaszi, feltöltődős, romantikus hétvégénkhez (ami egyébként hét közben volt). A Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton tökéletes választásnak bizonyult, mindenkinek csak ajánlani tudom a helyet. Most nézzük, hogy milyen lehetőségei vannak az ember fiának (vagy lányának?) egy ilyen hotelben tavasszal.
A négycsillagos Hotelt már messziről megláttuk a kocsiból, hiszen magasan kiemelkedik az őt körülvevő nagyobb családi házak közül. Gyönyörű jelenség a rengeteg üveggel, tükröződő felülettel, és a sok emelettel.
Kuponok ide, akciók oda, bizony tartottam attól, hogy az első, vagy a második emeleten lesz a szobánk, hiszen a csodálatos balatoni kilátást nyilván a drágább szobák tartogatják – gondoltam én. Végül a hetedik emeleten egy olyan szobát kaptunk, ami a legmerészebb álmainkat is felülmúlta. A hatalmas ágy, a modern, felújított fürdőszoba és a beépített gardrób mind semmiség volt ahhoz a hatalmas méretű ablakhoz képest, ami elfoglalta az egyik teljes falat. Legszívesebben elsírtam volna magam a látványtól, hiszen az egész Balaton előttünk feküdt. Mivel március volt, ezért nagyon féltünk attól, hogy az időjárás nem igazán fog kedvezni nekünk, ám végül csodaszép időnk volt.

Első dolgunk volt a vízhez lesétálni, hiszen aki igazán szereti a Balatont, az soha nem lehet elég közel hozzá. A napsugarak vígan táncoltak a tó felszínén, olyan látvány volt, mintha az egész gyémántból lett volna. A víz ugyan nagyon hideg volt, de az apró hullámok eszünkbe juttatták azokat a napokat, amikor a nagy nyári melegben már csak a csobbanás adott „erőt és mindent lebíró akaratot”. Végigsétáltunk a parton, kedves régi ismerősként köszöntöttük a kacsákat, hattyúkat és egyéb (fogalmam sincs, milyen fajta, de elég félelmetes) madarakat.

A Hotelben délután 3 után lehetett elfoglalni a szobánkat, és miután már eleget gyönyörködtünk a kilátásban (hazudtam, nem lehet eleget gyönyörködni benne), átöltöztünk fürdőruhánkba, és megrohamoztuk a wellness részleget. A recepción kért köntösök nagyon jól jöttek, hiszen kiderült, hogy a hotelben vannak olyan liftek, amik a szobákból azonnal a szaunákhoz mennek, így nem volt kellemetlen „pongyolában végiglejteni” az egész épületen. A wellness részlegnél volt egy nagy úszómedence, egy kisebb jakuzzi, egy szauna, egy gőzfürdő és egy infraszauna. Mivel a jakuzzi szinte folyamatosan foglalt volt, így mi az idő nagy részében úsztunk, vagy pancsoltunk a nagy medencében, és kiizzadtuk magunkból a mérgeket az infraszaunában.

A Hotelnek van egy konditerme, és egy tornaterme is, nekünk természetes volt, hogy ha ott pihenünk az épületben, akkor ezeket is kipróbáljuk. A futópad, ellipszis tréner, szobabicikli és lépcsőző gép mellett rengeteg súlyzó és mindenféle szerkentyű kapott helyet. Mind nagyon jó állapotban volt, kellemesen fárasztó érzés volt egy kicsit mozogni az igen tartalmas ételek után.

Az általunk kifizetett akciós ár bőséges reggelit és vacsorát tartalmazott, így szerencsére ebédidőben, a továbbiakban is tudtunk szaunázni, úszni és kirándulni (nem tele hassal). Az ételek nagyon ízletesek voltak, bár természetesen akadt néhány vendég, aki a világ összes kincsével sem elégedett volna meg. Reggelire friss gyümölcslevet, minőségi teákat ittunk, míg vacsorára kipróbáltunk néhány igencsak ínycsiklandozó fogást.
Esténként a bárban élőzene szólt, így akik szerettek táncolni, azok hódolhattak e szenvedélyüknek. Nálunk ez csak az egyikünkre vonatkozik, így inkább csak hallgattuk a meglepően jó hangú énekes műsorát egy-egy pohárka rozé és néhány vendég társaságában. A bor nagyon ízletes volt, és kellemesen ellazított a (ki hitte volna, milyen) fárasztó nap(ok) végén.
A legcsodálatosabb látvány a balatoni napfelkelte volt, melyet a szobánk ablakából nézhettünk végig. Ki gondolta volna, hogy a Hotel által nyújtott szolgáltatások (étterem, szaunák, gőzfürdő, jakuzzi, uszoda, fitneszterem, stb.) mind eltörpülnek majd a szobánk hatalmas ablakából csodálható napfelkelte mellett? A kuponozás abszolút megérte, hiszen remek élmény volt az a három nap. A Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balatont jó szívvel ajánlom minden szerelmes párnak, családoknak, időseknek és akár egyedülállóknak is. Mindenki megtalálja a maga szórakozását.