A pasi (és a hisztis darázscsípés)

Ti hogy álltok a darazsakkal és a méhekkel? Csípett meg titeket mostanában valamelyik cukiság? A napokban a Szentendrei-szigeten autóztunk D.-vel az anyukájához, amikor vezetés közben D. hirtelen a nyakához kapott, mert valami szúrást érzett. 

Az én egyetlen párom nem egy Batman, ha a betegségekről van szó. Vagyis nem tudom. A foga évekig fájhat, feldagadhat a pofija igazi hörcsögfejre, lehet gyomorrontása vagy hányhat... fittyet hány rá. Igazi Terminátor. Nagyon bátran tűri a kínok kínját, és alig panaszkodik. Van azonban egy határ (hogy hol húzódik pontosan, nem tudom), ahol egy hisztis kislánnyá változik. Az említett autókázás közben megcsípte a nyakát egy darázs, ami az ablakon repült be. 



Nem akarom ragozni a dolgokat, a következő 2-3 órában a következőket hallottam D.-től:

Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Úristeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenezhogyfáááááááááááááááááááj
Háteztnemlehetkibírniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mikorleszvégeennekakínnak???????

Félelmetes volt, ahogyan ez a felnőtt ember szenvedett a végzetes csípéstől, mely az életére sötét árnyékot vetett. 

(Nos, a teljes sztorihoz hozzátartozik, hogy felnőtt koromban allergiás lettem a darázscsípésre. Ez akkor derült ki, amikor évekkel ezelőtt Kecskeméten robogóztam, és menet közben a combomat megcsípte egy. Nem lett volna semmi baj, ha nem dagad háromszorosára a lábam, így viszont az estét a bőr és nemi beteg gondozóban töltöttük, órákig könyörögve, hogy adjanak már valami injekciót, hogy elhúzhassunk a búsba haza. Így kezdődött a darazsas-allergiás pályafutásom. Minden alkalommal amikor megcsíp egy, az ügyeleten kötök ki. Próbáltam máshogy is, de mindig ügyelet a vége, és szteroid. Tudom milyen kellemes a két hétig tartó vakarózás, és a csípés.)

AZONBAN.......

D. olyan hisztit adott elő, ami messze felülmúlta minden olyan óvodás kislány produkcióját, akinek Pistike elvette a Barbie babáját. Vagy a szivárványpónit. Batman D. a nyakát fogva kínlódott, szenvedett, én pedig (miután ezerféle tanáccsal elláttam) már nem tehettem mást, csak jót kuncogtam az előadásán. Természetesen ha ő is allergiás lett volna, vagy nagyon kivan a kis lelke, nem nevetem ki, így azonban örök emlék marad a toporzékolás, és az a hatalmas harapásnyom a nyakán, amit egy ÓRIÁSROVAR ejtett. 


Címkék: