Mert ha egyszer anyukámnál egyszer elindul a vezérhangya...apukám menekül

A családunkban, és talán tágabb körben sem titok, hogy anyukám "kissé" maximalista. Ebben a szellemben nevelt fel minket, így ha nem is tudjuk magunkból mindig a maximumot kihozni, mindig bennünk van a késztetés, a törekvés a jobb elérésére. Anyukámnak a legjobb kell. Mindig. A télikabát vásárlásnál is.

Talán vannak néhányan, akik olvasták azt a bejegyzést, amiben arról meséltem, hogyan vásároltunk anyukámmal örömanyaruhát a testvérem esküvőjére. Aki nem olvasta, erre kattintva megteheti. Érdemes. Nos, nem azért, mert én írtam, hanem azért, mert anyukám hatalmas forma. Annyira szórakoztató vele egy shoppingolás, mint az az érzés, amikor augusztus végén ráébredsz, hogy mindjárt itt az október, a The Walking dead új évadával. Utánozhatatlan. 

Anyu és én egy-két kivételtől eltekintve soha nem csaptunk hatalmas shoppingpartikat, hiszen anyukám - velem ellentétben - nem szeret ruhákat vásárolni. Hamar elveszíti a türelmét, és olyankor röpke két perc alatt úgy lehúzza a béka popója alá 50 km-es körzetben minden embernek, növénynek és állatnak a hangulatát, hogy egyszerűbb feladatnak tűnik előadást tartani a hidegfúzióról egy konferencián, mint anyukám kitöréseit kezelni. És akkor még finom, nőies és roppant szolid voltam. Egyszerűen hihetetlen, hogy egy ilyen apró, vidám nő hogyan változik röpke percek alatt világméretű földrengéssé.

Az a helyzet, hogy miután megtaláltuk AZ ÖRÖMANYARUHÁT, megfogadtam magamnak, anyukámnak és az emberiségnek, hogy soha többet nem megyek vele olyan körútra, ahol valami olyat kell vásárolnunk, ami igazán S.O.S. Nem, nem és nem. 

És most azzal szembesültem, hogy ismét előttünk áll egy megvalósíthatatlan feladat. Az én egyetlen aranyos anyukám télikabátot szeretne vásárolni. Na de milyet? Talán nem haragszik meg, ha tőle idézek: "Szín: barna közepes árnyalata. Fazon: nem karcsúsított, derékban nem elvágott, alul összehúzható. A bélése ne legyen nagyon meleg, valami polárszerű csupán. Vízhatlan legyen. Kapucnis feltétlenül, de a kapucni szélén ne legyen szőrme. Csak ennyi!!!!! Na????" - CSAK ennyi... Nem hiszem, hogy nehezebb lenne teljesíteni a kívánságát, mint megállítani Velence süllyedését. Ha esetleg van tippetek, hogy hol kapható ilyen kabát, apukám nyugodt hétköznapjait biztosítanátok vele. Az pedig felbecsülhetetlen érték a Cseresznyés utcában.


Mert ha egyszer anyukámnál egyszer elindul a vezérhangya...apukám menekül.

Köszönöm,
Eszti







Címkék: