Az 5 legundorítóbb emberi szokás - avagy kit csapnék agyon a vaslapáttal

Azt hiszem két véglet között mozgok. Olykor robbanthatnának is mellettem, az sem zavarna, néha pedig úgy fel tudnak húzni az emberek, hogy legszívesebben lenyomnék a torkukon egy tonna tarantula pókot. Igen. És közben végig mosolyognék. Ebben a bejegyzésben szeretnélek megismertetni titeket azzal az öt szokással, amit annyira nagyon-nagyon utálok, hogy bárkit lecsapnék egy vaslapáttal, amikor ezeket produkálja. 


5. A dobogó ötödik helye

Belegondolt már valaki abba, hogy mennyire undorító, ha kitátja a száját, és a fogait az ujjaival piszkálgatja más emberek előtt??? Komolyan mondom, nem is értem, hogy jut valakinek eszébe mondjuk a hármas metrón, a kosz és a lepragyűjtőhely haditámaszpontján a szájába nyúlkálni, majd aztán ugyanazzal a kézzel belekapaszkodni a korlátokba. Két perc múlva Eszterke meg arra utazik, megkapaszkodik ugyanabban a korlátban, és így a kezére kerül a másik ember undormány nyála....hát az eszem megáll...tüsszentek egyet, a kezemet a szám elé teszem, vagy mondjuk megtörlöm a szemem, mert könnyezik a huzattól, és köszönhetően a kedves idegennek, a nyála minden olyan helyre odakerül, ahova a legkevésbé sem szeretném. Vaslapát! Azonnal!

4. A dobogó negyedik helye

A pattanások nyomogatása véleményem szerint nem tartozik másra, mint arra, aki vagy akin csinálja/csinálják. Egyszerűen rosszul vagyok attól (főleg nyáron), amikor az egymás mellett álldogáló szerelmesek egymás mellkasán, vállán, hátán, nyakán, és arcán úgy nyomkodják a pattanásokat, hogy már csak egy giganagy nagyító kellene hozzá, hogy jobban lássak mindent...Emberek! Ne csináljátok, mert gusztustalan!!! Hamarabb mennék Moszkvába télen egy apró bikiniben fagyoskodni, mint hogy ezt nézegessem hétfő reggel a villamoson... Dupla vaslapát, duplanagy csapás!!

3. A dobogó harmadik helye

A legtöbb üzletben már 99 Forintért is lehet kapni (igaz, hogy talán kicsit silány minőségű) papír zsebkendőt. Ha egy hétig minden nap félreteszünk 15 Forintot, már vehetünk is magunknak a következő hétre is!!! Így nagyon kérlek titeket, szipogó emberek, hogy fújjátok ki az orrotokat, mert marha undorító dolog azt hallgatni, amit csináltok...Csukjátok be a szemeteket: megvan az a jelenet, amikor Ace Ventura a Hív a természet!-ben a törzsfőnök "turhatestvére" lesz??? Nos, nem részletezem, gondolom kitaláltátok, mi is az, amit nem kedvelek azokban az emberekben, akiket be kellene mutatni egy százas papírzsepinek. S.O.S. vaslapát!!!


2. A dobogó második helye

D. előtt volt szerencsém olyasvalakivel együtt élni, aki minden hazautazás alkalmával rágyújtott bent a kocsiban. Télen. Én a hátsó ülésen ültem télikabátban a kutyával, aki minden húsz percben kidobta a taccsot, mert annyira rosszul bírta az autózást. Fáztam, mert nem volt hajlandó bekapcsolni a fűtést, mert a kormánynál akkor túlságosan meleg lett volna..amikor kedve támadt rágyújtani, lehúzta az ablakot, ahonnan csak úgy süvített hátra a fagyos levegő, és a füstszag. Közben a kutya hányt, én takarítottam a trutymót, aztán nekem is hányingerem lett, mert nem bírom hátul az utazást, csak ha végig kinézek az ablakon. A lényeg az, hogy ne gyújtsatok rá a kocsiban, csak akkor, ha ez valóban senkit nem zavar!! Vaslapát, vasvilla, és minden vasedény!!! Oda neki!

1. A dobogó első helye

Nagyjából tíz évvel ezelőtt nagy "divat" volt köpködni az utcán. Már akkor is iszonyatosan undorító szokásnak tartottam, de hogy ezt hogyan csinálhatják az emberek manapság is minden nap az utcán, azt fel nem foghatom!? Az oké, hogy valakinek gyorsan termelődik a nyála, de én is évekig dohányoztam, és nem éreztem semmilyen késztetést arra, hogy a nyálammal katicapöttyösre dekoráljam a járdát. És azt sem szeretem, ha a cipőm talpára másvalaki nyála tapad rá...mivel az enyém sem szokott. Úgy látszik igencsak pikkelek a nyállal kapcsolatos válogatott mesterkedésekre. Mindenesetre a habos köpet az aszfalton elég ocsmány látvány. Aki ilyet csinál, annak a torkán nyomnám le a vaslapátot!!

A mai napi kincsem a vaslapát :)

Szerinted is vannak olyan undorító szokások, amik hamar kiverik azt a bizonyos biztosítékot? Írd meg nekem, hogy bővíthessem a "vaslapátos listámat" :) 


Címkék: