Összes hibám ellenére - vagy azokkal együtt

Gyakran előfordul, hogy annyira idegesítenek mások rossz tulajdonságai, hogy legszívesebben az égbe kiáltanám a véleményem, aztán rájövök, hogy nekem ugyanannyi - ha nem több - defektem van, mint nekik. Ilyenkor aztán megrémülök saját magamtól, és elkezdem sorra venni a bennem rejlő, többszörösen összetett és maximálisan bosszantó hibákat, végül elhatározom, hogy amin csak tudok, baromi gyorsan változtatok. De valahogy soha nem megy úgy, ahogyan elképzeltem. 

Igen, ez vagyok én. Eszter. Sokaknak Eszti, apukámnak Csibe, olykor "Kislány". Anyukámnak legtöbbször Eszterke, az öcsémnek - ha puncsol nekem valamiért, vagy ha bosszantó vagyok - "Nővérkém". Van, akinek Királylány, van akinek Esztike, van, akinek KisEszter és régen sokszor Eperke is voltam. 30 éves vagyok, és a legfontosabb számomra az, hogy akiket szeretek, közel legyenek hozzám (akár km-ben, akár a szívemben). Ez a sok ember - mert igen sokan vannak - reményeim szerint lát bennem valamit, amit szeretni tud annyira, a hibáim ellenére (vagy azokkal együtt) elfogad olyannak, amilyen vagyok. 

Talán nem ismerik mindannyian minden negatív tulajdonságomat, de biztosan kaptak már bemutatót néhányból (és ha csak néhányból, akkor is örülök annak, hogy nem ültek azonnal vonatra, és robogtak el vele az ország másik végébe). Bizony, gyakran érzem azt, hogy egy gonosz boszorka vagyok. És akkor még szépen fogalmaztam. Ha igazán kegyes szeretnék lenni magamhoz, akkor is el kell ismernem, hogy
Ez a pár dolog, amit most felsoroltam, töredéke annak a listának, ami a negatív tulajdonságaimat tartalmazza. Sokszor vagyok undok, Hókuszpók, Gyagyás Tódi, Megaagy, Bigiboy, Mekk Elek, Jágó papagáj, Timon és Pumba, Okoska, Morgó és Bibircsók is. Próbálok változni, de legalábbis változtatni. Ha sikerül egy kicsit tennem magamért, számomra az is nagy lépés. A kulcsa a dolgoknak a próbálkozás. Fél siker. Nézzünk magunkba, és soroljuk fel gondolatban a saját listánkat. Ha mindannyian ennyit tennénk magunkért, talán szebb lenne a világ, csak egy parányit. 

Addig is köszönöm minden ismerősnek, barátnak és a családomnak, hogy a hibáimmal együtt vagy a hibáim ellenére bírnak engem. Kitartás! Már csak évek-évtizedek kérdése, és olyan többfunkciós leszek, mint a kedvencem, Jinny.

Nektek is van olyan rossz tulajdonságotok, ami már titeket is nagyon zavar?



Címkék: