Így lett Napi Kincsek pólóm a Kreativátortól

Nagyon kedvelem a személyre szabott ajándékokat, mert így mindig olyan meglepetésekkel kedveskedhetek a szeretteimnek, amikről tudom, hogy tényleg nagy örömet szereznek majd. Egy együttműködés keretén belül lehetőségem nyílt arra, hogy együtt dolgozzak a Kreativátorral, akik egyedi mintás pólók, pulóverek és egyéb reklámtermékek készítésével foglalkoznak. 


Az online póló tervezés az egyik kedvenc hobbim, szívesen viselem a kedvenc fotóimat, márkáimat, vagy mesehőseimet a pólóimon. (D.-nek is ajándékoztam már Deadpool, Ted, Batman és Amerika Kapitány mintás darabokat.) A hétköznapokon szeretek sportosan öltözködni, egy farmer, egy tornacipő (vagy balerina), egy vidám színű táskával, néhány kedvenc ékszerrel szuperul kiegészíti a pólóimat. 

Amikor a múlt hét folyamán a Kreativátorral megvalósult a közös munka, lehetőségem nyílt arra, hogy a pólótervező segítségével elkészítsek egy saját pólót egyedi nyomattal, melyet aztán a cég már másnap készen elküldött nekem. 

Maga a tervezés rendkívül egyszerű folyamat. A webshop nagyon logikus felépítésű, könnyen ki lehet választani, hogy milyen anyagú, formájú pólóra szeretnénk kérni a mintát. Nekem a női Adler Basic-re esett a választásom, mert pamutból készül, amire egyébként minden ruhám választásánál nagyon odafigyelek. Mivel nyáron szeretném elsősorban hordani, így a fehér szín mellett döntöttem, ami a legmelegebb napokon is nagy hasznomra lehet. A mintát illetően nem volt kétségem afelől, hogy mindenképpen valamilyen napi kincset szeretnék rátenni, hiszen egy saját blogos póló szerkesztése és beszerzése már régóta szerepelt a terveim között. 

Végül egy "válogatást" készítettem a saját fotóimból, melyeket az elmúlt évek során tettem közzé a blogon. A fotón minden szerepel, ami engem egy picit is jellemez, így a párom, a kutyáim, a kedvenc gyümölcseim, a Balaton mintás strandtáskám, a Lego figuráim (közül kettő), a legjobb Haribo gumicukrok, az egyik legkedvesebb könyvem, egy rakat gumikacsa és még számos más apróság is helyet kapott a pólómon. (lásd alul a fotón)



Muszáj elmesélnem, hogy a póló szerkesztése, rendelése, és tervezése mellett a legtöbb időt azzal töltöttem, hogy háromszor végigpörgettem a Kreativátor saját mintáinak választékát! Kiválasztottam három kedvencet, és nagyon nehezen mondtam le róluk a napi kincseim kedvéért, hiszen nagyon boldog lennék, ha egy hatalmas zöld kukac, egy szupervicces cápa vagy egy kalózpolip lenne a pólómon. Ja, és persze nem hagyhatom ki a zombis minták megemlítését sem, amik különösen elnyerték a tetszésemet, egyszerűen imádtam őket! Valószínűleg bármilyen alkalomra bárki könnyen találhat ezek között olyat, ami remekül mutat nem csak a pólókon és ujjatlan felsőkön, de pulóvereken is. Egy zöld kukac biztosan :) 

A képemet feltöltöttem az oldalra, megszerkesztettem fölé, hogy milyen írást szeretnék, végül pedig értelemszerűen kitöltöttem a rendeléshez szükséges adatokat. A pólóra kerülő minta elkészítését leszámítva az egész megrendelés nem vett 5 percnél több időt igénybe. A Kreativátor munkatársai nagyon kedvesen válaszoltak a kérdéseimre, és extra gyorsan átvehettem a következő napon az általam megjelölt Postán a csomagomat. A színes pólómhoz az összes vidám tavaszi és nyári cipőm passzol, így már nagyon várom az első meleg napot, hogy büszkén megmutathassam, hogy a pólómon is a napi kincseimet viselem.

Ti milyen mintát választanátok egy saját póló tervezésénél?


Címkék: